fbpx

Fizioterapija Peterlin je vpisana v register zasebnih zdravstvenih delavcev pri Ministrstvu za zdravje RS in ima uradno dovoljenje za opravljanje fizioterapevtskih storitev.

Najlažji način, da umiriš vnetje Ahilove tetive

V videu opišem, zakaj pride do vnetja Ahilove tetive, kakteri so simptomi in kako se najlažje umiri vnetje Ahilove tetive. Prikazana je 1 preprosta vaja in praktični nasveti, ki jih je potrebno upoštevati.

Izjava
Vse informacije in vsebina so informativne narave in ne nadomestijo fizioterapevtskega pregleda in terapije kvalificiranega fizioterapevta.

3 top nasveti, kako se izogneš glavobolu

3 top nasveti, kako se izogniti glavobolu!
V videu razkrijem 3 preproste nasvete, kako se izogniti glavobolu.
Tenzijski glavobol zaradi dela za računalnikom je pogost vzrok, da ljudje posegajo po protibolečinskih tabletah.
Tablete samo utišajo bolečino, čeprav telo kliče po spremembi.
Pogled zazrt v daljavo sprosti mišice očesa.
Zadosten vnos čiste vode v telo hidrira vezivna tkiva.
Samomasaža čela direktno sprosti strukture v predelu čela in zmanjša napetost in bolečino.

Izjava

Janez je že nekaj let opravljal delo pleskarja. Bil je mlad, zagnan za delo. V svojem delu je užival.
Zadnje mesece pa so se začeli oglašati mravljinci po levi roki. Mravljinci so se občasno že selili tudi v predel reber. Pogosto je v roki čutil nemoč. Res je bil desničar in njegova leva roka je bila manj obremenjena. Vendar ga je vse skupaj začelo že zelo motiti.
Read more “Si imel operativni poseg? Brazgotina ni samo estetski problem. Brazgotina je funkcionalni problem!”

Zadnji roki za izpite, pogoji, matura. Psihičen pritisk je precej velik.
Špela je imela bolečine v prsnem predelu hrbtenice in se enostavno zaradi bolečin ni mogla učit. Bolečina je bila zoprna, globoka in se je pojavila vedno, ko se je Špela začela učit.
Read more “Kaj narediti, če te boli hrbet in so ti rekli, da je to zato, ker imaš krivo hrbtenico?”