fbpx

Fizioterapija Peterlin je vpisana v register zasebnih zdravstvenih delavcev pri Ministrstvu za zdravje RS in ima uradno dovoljenje za opravljanje fizioterapevtskih storitev.

Imaš tudi ti občutek, da te duši

Tekom dopoldneva zazvoni telefon:« Imam občutek, kot da ne morem dihat.«

Nataša dela od doma. In tako že od lanske pomladi. Res je, da lahko med delom da prati perilo ali pripravi kosilo. Vendar, njenih 8 ur službenih obveznosti se razpotegne preko celega dneva. Enostavno si ne more vzet časa zase, saj ima 2 šoloobvezna otroka. Odkar so se otroci vrnili k pouku, prizna, je lažje.
Preberi več “Imaš tudi ti občutek, da te duši”

Trebušno dihanje- ključ do manj bolečin

Trebušno dihanje omogoči, da se zmanjša kronična mišična bolečina v ledvenem predelu, vratu in ramenih.
Trebušno dihanje nas pomiri in je odličen pripomoček, s katerim lahko obnovimo ravnovesje v svojem telesu.
Prekomerno sedenje, stresne življenjske situacije, operativni posegi v predelu trebuha in današnji način življenja so vzroki, da smo trebušno dihanje zamenjali s prsnim dihanjem.
Prsno dihanje je površinsko in bistveno manj učinkovito kot trebušno dihanje.
Na spletnem dogodku boste izvedeli, kako ponovno vzpostaviti učinkovito trebušno dihanje.

Read More

Nauči se trebušnega dihanja

Ti je poznano, o čem govorim?
Če je tvoj odgovor DA, verjamem, da si ne želiš, da se ti to še kdaj ponovi.
Če bi takrat vedel, kako si lahko pomagaš, bi bolečina bistveno hitreje izzvenela.
Zato ne zamudi tokratnega spletnega dogodka, kjer boš izvedel, zakaj te je uščipnilo.
In kako si taki situaciji sam lahko pomagaš. Bolečina v križu je pogosta težava, ki se pojavi pri skoraj dveh tretjinah odraslih. Pogosto se bolečina pojavi pri preprostem gibu, kot je na primer predklon ali zasuk telesa. Ko nastopi bolečina, je zelo pomembno, da se umiriš. Osredotoči se na dihanje. Trebušno dihanje zmanjša delovanje simpatikusa. Posledično se zmanjša tudi napetost mišic in bolečina. Pri hujši bolečini svetujem počitek v razbremenilnih položajih. Ledveni del ves čas ohranjaj topel. Postopno začni z gibanjem medenice v vseh smereh in dodaj zmerno hojo.

Read More

Kako si pomagat, ko te useka v križu

Ti je poznano, o čem govorim?
Če je tvoj odgovor DA, verjamem, da si ne želiš, da se ti to še kdaj ponovi.
Če bi takrat vedel, kako si lahko pomagaš, bi bolečina bistveno hitreje izzvenela.
Zato ne zamudi tokratnega spletnega dogodka, kjer boš izvedel, zakaj te je uščipnilo.
In kako si taki situaciji sam lahko pomagaš. Bolečina v križu je pogosta težava, ki se pojavi pri skoraj dveh tretjinah odraslih. Pogosto se bolečina pojavi pri preprostem gibu, kot je na primer predklon ali zasuk telesa. Ko nastopi bolečina, je zelo pomembno, da se umiriš. Osredotoči se na dihanje. Trebušno dihanje zmanjša delovanje simpatikusa. Posledično se zmanjša tudi napetost mišic in bolečina. Pri hujši bolečini svetujem počitek v razbremenilnih položajih. Ledveni del ves čas ohranjaj topel. Postopno začni z gibanjem medenice v vseh smereh in dodaj zmerno hojo.

Read More

Se ti je dolgotrajno sedenje spremenilo v nočno moro

Ana dela od doma že od oktobra. Z zaskrbljenostjo prizna, de je sedečega dela bistveno več kot pred epidemijo.

Po treh mesecih so se začele bolečine v križu, ki so sevale v predel dimelj in vzdolž obeh stegen do kolen. Težko je stala pri miru, težko sedela. Ponoči ni našla ustreznega položaja, saj jo je kljuvajoča globoka bolečina bolj ali manj ves čas zbujala.
Preberi več “Se ti je dolgotrajno sedenje spremenilo v nočno moro”

Dober pisarniški stol

Pri nakupu dobrega pisarniškega stola bodi pozoren na 3 stvari: primerna višina stola, da stopala počivajo na podlagi.
Negibljiva sedna površina omogoča stabilno podlago, ki podpira stegno 3 prste stran od roba kolena.
Ustrezen hrbtni naslon mora podpirati ledveno hrbtenico.
Pri izbri stola imej v mislih, da idealnega stola za dolgotrajno sedenje ni, saj je naše telo narejeno za gibanje.

Read More

Kaj je manualna terapija?

V videu predstavim, kaj je manualna terapija.
Manualne tehnike se izvajajo z rokami.
Nekatere vrste tehnik, ki jih izvajam, so izredno nežne, druge so bolj močne, tretje precej grobe. Med terapijo čutiš lahko rahel dotik ali močno bolečino. Odvisno, katero tehniko izberem.
Katero tehniko izberem za terapijo pa je odvisno od manualnega testiranja.

Read More