fbpx

Fizioterapija Peterlin je vpisana v register zasebnih zdravstvenih delavcev pri Ministrstvu za zdravje RS in ima uradno dovoljenje za opravljanje fizioterapevtskih storitev.

Kako se znebiti bolečin in mravljincev po nogi?

Bolečine v križu, ritnicah in vzdolž noge in mravljinci...vse to nakazuje, da gre lahko za draženje nevralnih struktur.
Draženje je lahko v pretežni meri kemično. V takih primerih je uspešna protibolečinska/protivnetna blokada.

Če pa gre v pretežni meri za mehanski vzrok, blokada ne zmanjša težav. Takrat je potrebno poiskati pomoč izkušenega fizioterapevta. S specifičnimi testi se oceni, katere so tiste strukture, ki ti delajo največ težav. Če gre za draženje živčnih struktur zaradi kontakta z medvretenčno ploščico, je potrebno prizadeto mesto mehansko sprostiti.

Fleksijsko-distrakcijska tehnika je specifična distrakcija segmentov, ki so prizadeti. Iz terapije v terapijo se živec sprošča. Težave se postopno manjšajo in kvaliteta gibanja se počasi vrača.

Fleksijsko-distrakcijska tehnika je izredno uspešna konzervativna tehnika.

V videu je posnet intervju s pacientom po fleksijsko-distrakcijski terapiji.

Preverjen način, kako olajšaš bolečino v kolenih

Toplota in hlajenje sta najstarejša, najpreprostejša in preverjeno učinkovita načina lajšanja bolečin.
Kdaj greti in kdaj hladiti? To je eden najpogostejših vprašanj, ki mi jih zastavljajo pacienti.
Če imaš kronično bolečino v predelu sklepa, ki traja že dolgo časa, je gretje zagotovo primeren način za lajšanje težave.
Kdaj pa je primerno hlajenje?
Prav na to vprašanje ti odgovorim v tem posnetku.

Najlažji način, da umiriš vnetje Ahilove tetive

V videu opišem, zakaj pride do vnetja Ahilove tetive, kakteri so simptomi in kako se najlažje umiri vnetje Ahilove tetive. Prikazana je 1 preprosta vaja in praktični nasveti, ki jih je potrebno upoštevati.

Izjava
Vse informacije in vsebina so informativne narave in ne nadomestijo fizioterapevtskega pregleda in terapije kvalificiranega fizioterapevta.

3 top nasveti, kako se izogneš glavobolu

3 top nasveti, kako se izogniti glavobolu!
V videu razkrijem 3 preproste nasvete, kako se izogniti glavobolu.
Tenzijski glavobol zaradi dela za računalnikom je pogost vzrok, da ljudje posegajo po protibolečinskih tabletah.
Tablete samo utišajo bolečino, čeprav telo kliče po spremembi.
Pogled zazrt v daljavo sprosti mišice očesa.
Zadosten vnos čiste vode v telo hidrira vezivna tkiva.
Samomasaža čela direktno sprosti strukture v predelu čela in zmanjša napetost in bolečino.

Izjava